نماینده مجلس: عملكرد دولت در بخش مسكن ارزنده است
نوشته شده توسط : hgu33

محمد علی پور روز پنجشنبه در آیین معارفه مدیركل جدید راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: دولت در این بخش با تمام توان فعالیت كرده و توانسته قدمهای بلندی را در جهت خانه دار كردن اقشار مختلف مردم بردارد.

وی اضافه كرد: دولت با برنامه ریزی مناسب و اجرای طرح های محرومیت زدایی، چهره روستاها را تغییر داده به نحوی كه رغبت برای ماندن در روستاها بیشتر شده و اقتصاد روستایی رونق گرفته است.

وی همچنین از اجرای طرح های مقاوم سازی مسكن روستایی تقدیر كرد.

علی پور با تاكید بر آمادگی مجلس نهم برای اجرای هر چه مطلوب تر فعالیت های عمرانی دولت دهم، اظهار كرد: بنای مجلس در دوره جدید به تعامل با دولت استوار است كه می تواند نتایج بسیار قابل توجهی را در پی داشته باشد.

نماینده مردم ماكو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاكید بر نقش نظارتی نمایندگان مجلس افزود: اصل و اساس فعالیت در نظام اسلامی، خدمت رسانی مطلوب به مردم است كه تمامی مسوولین بر این امر اتفاق نظر دارند.

علی پور مهمترین مشكل استان آذربایجان غربی را با توجه به هم مرز بودن با سه كشور ، در حوزه راه دانست و اظهار امیدواری كرد: با نگاه ویژه دولت و وزیر راه و شهرسازی و همچنین توجه بیشتر مدیریت جدید، گامهای موثری در توسعه راههای استان برداشته شود.

در این مراسم 'خلیل محبت خواه ' مدیر كل سابق مسكن و شهرسازی به عنوان مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی معرفی شد.

در این آیین نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه، معاون مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی حضورداشتند.

8137/583/ 1539





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: